Beautiful Sunday






Vintern kan faktiskt vara rätt underbar! När man får umgås med människor som värmer en, njuta av frisk luft, sova tills man vaknar av solen istället för väckarklocka och när man har varma kläder!

Sladda runt lite i Ferrarin ute i Skriketorp haha, var ju tvungen att prova lite... var ju ingen inärheten hihi:D Härligt men läskig känsla när fästet släpper. Jag borde bli rallyförare! Sen är jag ju en jävel på att fickparkera, hur sexigt är inte det?!:D

Solen har lyst helt fantastiskt idag, härligt att ut och åka lite, Frida upptäckte att hon glömt nycklarna lagom tills vi kom in till stan och hade parkat. Men mig gjorde det inget att få köra några mil till, på stereon spelades Jason Mraz och vi sjöng för fulla muggar. Semester på den! Snart sticker vi! Dags att beställa hem lite grejer så allt är fixat! Hawaiian Tropic ftw.

Åååh ibland älskar jag bara snön! Ska krypa ner brevid G i soffan aldeles straxt och se om det finns något roligt att titta på! Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback