African Warrior



Nog för att fötter är lite snuskiga i sig själva, men jag har fan blodiga blåsor under dem! De här bilderna tog jag igår när jag precis kommit hem från Afron men nu på morgonen är den ena blåsan nästan svart av blod. Fräscht.

Vill man vara fin får man lida pin heter det ju...

 

Rätt okej klass, körde en gång på Friskis med nån kille som höll i det, det var mycket roligare, man kände sig flummigare och det var roligare koreografi, kunde dock inte gå dan efter vilket det känns som jag kommer att kunna göra idag! Det här var lite mer likt aerobic fast med aprörelser, böjda knän och hukade ryggar. Men svettas gjorde man!

Drog 35min på löpbandet efteråt, lite varvad intensitet som vanligt, svetten pumpa på rätt bra där, skööönt!

När jag kom upp till banden stod tre snygga killar på rad och öste på, mumma tänkte jag, sen när jag ställde mig brevid så gick dom. Taskigt.

Skippade bodypumpen, tyckte att jag tränat tillräckligt ändå, så blev en sväng via Konsum för att inhandla diverse nödvändigheter - och godis till Gustav. Tjockis.

 

Gjorde en mumsig smoothie, okej det är inte en tvättäkta smoothie men jag kör mitt eget race som med allt annat, naturell mild yoghurt, ekologisk såklart, frusen smoothiemix med banan, jordgubb och blåbär, en skvätt mjölk och lite blåbärssorbe för extra sötma. Pallar inte LCHF längre, så blir mer åt mitt vanliga lågintag på carbs men inte obefintligt. Är så äcklad på allt fettigt, jag vill ha knäckemackor och frukt i mitt liv igen! Dock inte mer socker och carbs än nödvändigt, men över 1,5 timme intensiv träning ger dispans till lite sockerintag! Wiie! Toppade med lite valnötter också, min största nöt-last! Mmmmums!

 

 

Känns rätt bra i kroppen att man tränat ordentligt igår, strechade som en idiot men musklerna är ändå ömma, men ingenting i jämförelse vad de skulle varit om jag inte strechat...

Jobbar idag, ska åka och storhandla ikväll sen är jag ledig imorn, hade missat det totalt, tur att Karin sa det till mig på jobbet, annars hade jag säkert gått dit haha! Bokade in en instruktör på gymmet straxt efter lunch, gå igenom alla störda maskiner, på badhuset fatta man alla, här är det skitmuppiga maskiner jag inte ens vet hur man ställer in sitsen på! Sen jävlar ska ni få se på Pippi Långstrump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback