Aaw ♥

Chattar med Simon som jag hade på upplärning i somras, han tackade mig för den fina upplärningen, lille ponken! Sen sa han också att jag lätt var en av de 3 bästa inom företaget, han borde veta - jobbat i 13 olika butiker! Man blir ju så stolt!

Saknar Siomon, vi hade roligt ihop, jag fick utlopp för min inre taliban med honom, vi pratade som man gör i hooden läs Navestad/Hageby och han berättade historier om när han fått klättra över gränsen till Turkiet efter att ha varit på bröllop i Syrien!

Roligast var när han nyligen börjat, vi klicka ju direkt och använde alla möjliga obscena ord i vårt dagliga tal, vilket gjorde att Annika och Karin (som är från rena svennefamiljer) blev helt förskräckta och drog mig till sidan en dag: Evelina du får inte kalla Simon sånna saker! Han kan ju bli ledsen!
Det i sin tur fungerade lite som omvänd psykologi och vi drog på ännu hårdare. Dock inte framför kunderna, gudarna ska veta vilken svenne han är i kassan. "Hej och välkommen" - till varje kund.

Det är det värsta med sommarjobbarna... de kommer med så mycket energi, ungt och friskt blod, man blir glad, sen försvinner de och går vidare med sina liv... Emma saknar jag också. Jävla skåning alltså, fy fan vad vi ägde på fest!
Nu sitter man här. SOm en gammal nucka och räknan ner dagarna tills nästa äventyr. Tror det är typ 39! OMG! Woho! Då JÄVLARIMIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback