Veckoslut och mys

Har varit en riktigt tung vecka, att gå från att glida runt i flipflops, dricka fruktshakes och ta dagen som den kommer till att serva kunder, räkna pengar och lära upp ny personal är lite hårt!

Rundar av med att lägga en flaska vin på kylning, har inhandlat lite goda ostar, bl.a. Morbrier, punchädel och något som hette Västgötapräst. Blir lite bruchetta och annat plock till det! Måste ju få njuta lite så här i slutet på veckan!

På tal om att njuta så sticker jag och lilla mor till älskade Budapest om 3 veckor! Underbart, ska bara packa massa söta klänningar att skutta runt i! Väl där ska jag bada i Törley och god mat! För att inte glömma varma källor!

Och medan vi ändå är inne på weekends... råkade klicka hem en Londonweekend för mig och hjärtat veckan innan jag fyller 25. Så kan vi fira bara han och jag! Gå på Madame Tussaud! Stavas det så?? Whatever. Det är ju larvigt roligt! Hihi! Men vi får se, måste ju hinna shoppa:D

Nej nu måste jag börja med maten, hungrar ihjäl. Imorgon blir det storstädning av vår lilla knarkarkvart - men jag ska ta mig tid för lite blogging! Har massor att berätta om resan!




yepp, that's me and a baby-tiger!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nu blir jag avis. Jag ville med gosa med småå.. men de fanns inte tid tydligen på min tripp :/



Jättefin bild :D

2011-04-17 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback