Tisdag: en ganska vanlig dag.

Sovit kanske lite för länge idag, men jag var verkligen helt slut, behövde få mig en extra timme eller två. Hade satt klockan på rigning så att jag skulle hinna gå upp och köra en mil på träningscykeln - men i min nyvakna förvirring stängde jag av larmet, gosa ner mig lite längre under täcket och somnade om. Men lite bloggning ska jag väl få gjort tänkte jag medan jag mödosamt försökte återvända till land of the living nu vid niotiden. Sagt och gjort, fixade frukost: Proteinshake, två Wasa Sport med ost och en banan, tvättade av mig lite och placerade rumpan här.

Är sjukt trött fortfarande dock. Fuskat med vitaminerna så är nog lite järnbrist som spökar.

Gårdagen bjöd ju också på en ansträngning för kroppen, först morgonpass på sats med kondition och en snabbkörning på gymmet, lågt kaloriintag under dagen och till sist nästan 2 timmar promenad med Maria och massa packning! Vi gick ut till Willys och handlade, tittade in på Gustavs jobb för att lämna av lite godis och gick hem igen, var riktigt trött när dörren slog igen bakom mig. Blev en kopp te, en dusch och sen gled jag ner i sängen helt avslagen. Skönt! Ikväll måste jag nog ta mig till Sats efter jobbet efetrsom det inte blev något morgonpass. Jippie. Känns inte så lockande just nu. Vill bara lägga mig och sova 4 timmar till.

Men icke! jag har min nya apprentice att tänka på! Jag ska tukta henne till en perfekt kopia av mig! Mohaha.

3 dagar kvar att arbeta, får fokusera på det, sen är det långledigt. Även om schemat är fullspäckat. Men jag vill bara sooova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback