Sorry for my lies

Ojoj, den där bloggningen jag utlovade uteblev visst - hoppsan! Men shit vad stökigt vi haft det här hemma, städat massa!

Blev en sväng runt strömmen i vårsolen, gick förbi Refens Grund där det var ett mindre spektakel pågående! En massa människor stod invid nån ruchkana och en stor tankbil märkt med "djurtransport" stod en bit längre bort - självklart var det dags för årets inplantering av fisk i strömmen! Såg lite kul ut faktiskt, spruta småfiskar för glatta livet! Laxar, gösar och lite annat var det visst!

Hur som helst - nu har vi gjort oss fab! Och inom en ytterst snar framtid ska vi bege oss till G:a Rådstugugatan för förfest hoss en viss fröken Ann-Sofie! Hoppas bara att mina transvestitskor håller! You know made in Thailand - good quality miss! För ett par supersnygga lackpumps med prislapp runt 100kr så tjafsa jag inte så mycket om vad jag ansåg om "made in thailand" som kvalitetsmärkning...


Ska nog plocka med mig ett par back-ups...

Jahaja, plocka med sig lite vin och nåra fjolldrickor, packa ner lite puder och mascara, rulla av katthår - sen är man fit for fight!

Måste få liv i telefonen också, den dog, sen satte jag den på laddning men andra delen på sladden var ju inte riktigt med i matchen och satt utanför hålet. Bra jobbat grabben! Hoppas den juicat i sig lite nu! En miljon missade samtalfrån mamma och ev. några från syster gissar jag på.

Äh vafan, ut i dimman bitches! Pussipuss!


Approved by Giza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback