Pains

Känner mig verkligen inte pepp.

Har helt insane menssmärtor. Är hur trött som helst, varit tvungen att sova 2-3 timmar extra framåt eftermiddagen nu de senaste dagarna. Känns inte bra. Måste nog gå till fabror doktorn och se om allt är som det ska.

Som ni sett har jag inte heller orkat med att blogga. Men vad har hänt i mitt spännande liv då? Jo inte allt för mycket. Var på Vip-bjudning på smultronstället i onsdags, fick stört god glass serverad! Muuuumma! Fan nu blev jag sugen på glass!




Vidare så har jag varit ute hos min kära Frida på landet när hon hade jobbfest, jag var mobbad och drack Fanta när de andra satt i solen och njöt av vin, öl och cider. Jag kan faktiskt ha roligt utan att dricka! :D Mest för att jag skulle köra till Linköping dagen efter...

Firat påsk hos mormor med räkmackor, hos svärmormor med lite plockmat och svärmor med grillat och en del vin. Skönt. Blev tillomed en sväng på Ikea för att fira påsken ordentligt! Jesus - jag har aldrig kommit så lindrigt undan därinne! 198kr HAHA! SÅ vi firade med varsin mjukglass:D Muumma. Men svårt att köra bil med struten i munnen...

Jahaja. Spännande! Nu mår jag faktiskt skit och tycker så stört synd om mig själv så jag ska göra en fetingsallad med Karl-Johan cremefraishe! Sen ska jag beklaga mig för Gustav så han ligegr och klappar mig på magen hela kvällen - som för övrigt ska spenderas på soffan. Jag skiter i om jag blir fet. Jag har fucking mens och det är mest synd om mig i hela världen!


Twins?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback