I so suck!

Jag veeet!

Men jag har en perfectly good ursäkt! Jag har suttit i photoshop i typ 2 timmar för att göra en snygg header till mitt CV! Haha!

Jag har ramlat av bloggvagnen lite, inte så sugen, men det kan vi nog få ändring på!


Såhär blev designen till slut:




Inte supernöjd men vafan det får duga så länge! Bättre än det 4 år gamla kort jag hade!

Vad har jag mer gjort idag då? Jobbat. Som vanligt. 1 av 4 helger i rad avklarad! Kuul! Men efter nästa lördagspass drar jag hem och packar väskan, sen drar jag och morsan till Budapest i 3 nätter, woho! Törley - I hope you'll be waiting for me darling!

Sämst jag är som inte lagt upp bilder från Thailand på Fb än. Jag veeet. Har får en del pikar om det. Men jag kan bjussa på några här:

Arlanda&Zinfandel

Djuphavsfiske utanför Phuket


Evelina&Öl? wtf?


Häng på Phiphi


4 Gin&Tonic senare


Kvällspromenad på Lipe


Evelina & Bjässen


Evelina the Amazonwarrior


Evelina the elephantwhisperer


Nej nu räcker det för idag!


Imorgon är det första maj, jahaja då ska man ut och demonstrera. Eller åka karusell - gör man lite som man vill. I don't judge. Jag ska ta en morgonsväng via gymmet, mysa med min karl, åka till mormor på fika, sen kanske jag kan blogga lite framåt kvällen när jag är gräsänka? Eller sooova.

Stockholm på måndag! Nu ska jag bli låneexpert, så ska på utbildning i det! Kul! Ni vet väl att vi har ränta från 3,93% på mitt jobb? *smygreklam*

Nej nu är klockan fan asmycket. Sovdags här alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback