I love my reflection

Var mäkta mör efter gårdagens hårdpass men jag körde på ändå imorse! Körde en halvtimme powerwalk med 4-6% lutning blandat med lite korta sprinter. Astman är helt körd efter att inte ha tränat på tre veckor så får pusha mig lite försiktigt framåt - huvudsaken är ju att pulsen går upp och att svetten sprutar haha! Smogen i Hat Yai, Chiang Mai och Bangkok lär ju ha gjort sitt för lungorna också... för att inte spcifikt nämna det där "hotellrummet" i HY som var så mögligt och fuktskadat att det var en befrielse att komma ut till de gemensamma utrymmena där cigarettröken låg tjock!

Körde rätt mycket mage och armar, till rubriken: en maskin man kör rygg i som också tar på bicepen är strategiskt placerad mitt emot en av spegelväggarna - när man använder maskinen spänns varenda muskelfiber och bildar en fontän av sexappeal som slingrar sig runt hela överkroppen. Känner mig skitsnygg när jag sitter i den maskinen! Ser ju tiofaldigt mer vältränad ut än vad man kanske är. Om jag vore kille och skulle se mig sitta där med de där armarna så skulle det gå för mig i byxan!

Börjar jobba igen om 30 minuter. Ojoj vad fort det har gått. Tre veckor i Thailand lät så underbart, nu i efterhand känns det som vi var borta en helg!

Ska nog ta och fixa håret och dra på ett lager nagellack nu, så jag blir lite extra fin för min första dag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback