Burn baby burn

Woop Woop!

Igår blev en total Fail-dag.

epic fail photos - Acrobatics FAIL


see more funny videos, and check out our Yo Dawg lols!

Kroppen kändes sjukt tung när jag vaknade och efter en timmes snoozande med Giza mysandes vid min mage var det bara att admit defeat. Ingen morgonträning. Jobbet kändes tungt, sammasammasamma, om och om och om igen. Sjukt trött, grinig och sockersugen föll jag för den lilla gula frestelsen i kylen. Jag ska erkänna det, det var bland den konstigaste och godaste desserterna jag ätit. Saffranspannkaka, Gotlands nationalklenod, bakad med kärlek av en 140 cm hög äkta gotlänning. En stolthet för Kalkstens-Hawaii, tänk att detta missförstådda folk kan uppbringa något så fantastiskt.

Nog med spaltmeter om detta, när jag äntligen förlöstes ur mina bojor var det som en mörk makt styrde mig. Först in på Intersport förvisso. Men senare vidare mot Ben&Jerrys.

Väl hemma blev det inte många knop heller. Lite morot och gurkstavar, te och knäcke framför filmen The Company Men. Som var rätt bra!

 

Men idag kära vänner! SÅ var jag uppe med tuppen, körde en mil på träningscykeln och gjorde även lite magövningar på pilatesbollen. Jag fixade en nyttig frukost i form av ägg, avokado och proteinshake. Jag tillredde en stor matlåda bestående av ett helt 400g paket torsk som jag stekt i lite olja och kryddat med massa starka kryddor, lime och citron. Mums! Ikväll har jag bokat in spinning och core på Sats, skönt!

 

Kör lite halvfart denna vecka, är rätt sne i kroppen sen resan, tog oss ca 32 timmar från att vi hämtade bagaget på hotellet tills vi var hemma i Norrköping igen. Och hela den dan hade vi också varit ute och gått på Zoo, tittat på tempel och shoppat på MBK.
Nästa vecka blir det ännu hårdare! Ska ta och sminka mig lite nu, hppa i mina nya walkingskor jag köpte på stan igår och sticka till jobbet. Blir en promenad på lunchen hade jag tänkt mig, kalorierna ska brinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback