Viktigare saker för mig!

Orkar inte göra mig snygg idag, för jag har haft fullt upp. Vaknade mitt i natten avv världens kras, Giza hade vält ner figurspegeln - igen! Denna gång gick den sönder helt. Hade missat att sätta väckarklocka så vakna lite sent, skulle ju dragit och solat nu på morgonen, gaah. Jaja, får se om jag orkar göra det ikväll. Har iaf varit ute med Zion och promenaerat en sväng, nu står han här brevid mig med hakan på mitt lår och hoppas på att få mumsa i sig resterna från min frukosttallrik.

Mitt hår ser förjävligt ut, det blir flottigt så himla fort nu, trodde det skulle neutralisera sig lite när vi var på semester och jag tvättade det så sällan. Men icke. Men jag är ju ledig idag så det kan få vila lite. Kanske skulle ringa ner till den nya frisersalongen som ligger i grannhuset och se om de har en klipptid. Har inte klippt mig sen november, usch jag hatar att gå till frisören.

Slänga i mig lite kaffe, få på mig lite smink och knata bort till Maria som väntar med vårt lilla kärleksbarn Leo! Frågan är om jag lyckas hålla mig från att köpa mer presenter på vägen! Haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback