Realitycheck

Senaste 5 veckorna har jag till största delen spenderat på min cykelsadel, jag har cyklat i solen, druckit vin, ätit på restaurang, sett otroliga panoramor, haft en del sura studer men mest bara underbart. Förra veckan spenderades vid Svarta Havet och vid hotellpoolen när vi nått vårt mål i Bulgarien, 2111km efter start i Prag. Att hoppa i vågor är barnsligt kul! Att gå längs starndpromenaden och dricka chokladmilkshake och hålla handen medan solen smeker oss i ansiktet är magiskt, man blir så nykär!

Tiden går men står ändå still, när jag kollar på kartan hur långt vi har åkt är det helt overkligt, vi har ju bara cyklat, kan vi verkligen ha tagit oss igenom allt det där?

Men nu är det slut. om 1½ timme står jag i uniform på jobbet igen. Inspärrad 8h/dag, med serviceleende och evigt räknande. Inte finns det tid till att stanna upp och ta en bild på landskapet. Fan vad jag vill ut och se världen! I vår blir det med största sannorlikhet backpack i Thailand, om ekonomin finns! Sen vill jag se Afrika, hyra en 4x4 och dra igenom Australien, cykla längs Kalifornska kusten, shoppa i NY, Tokyo och Hong Kong. Och så mycket mer! fan jag måste börja köpa trisslotter!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback