Pirr i magen

Sitter och börjar skissa på vårens backpack i Asien, varken jag eller G har varit där förut så det ska bli hur spännande som helst!
Vi vill ju se så mycket som möjligt på våra semestrar så har en fundering på att börja i Kuala Lumpur, Malaysia och sluta i Bangkok, vi kommer ju sticka i skarven på att regnperioden drar igång vilket är lite trist men vi måste ju vänta in de nya semesterdagarna! Men då tar vi oss upp mot Hua Hin som skulle ligga lite i lä då.
Har suttit och kolla på Extrem Fiske på Tv4 Sport nu, något sånt ska vi ge oss ut på! Tyvärr får jag ju inte dyka med tuber eftersom jag har astma men snorklig kan jag ju göra, sen ska vi klättra och vandra och göra alla möjliga saker, hoppa bungy!

Iih spara pengar nu alltså!

Kommentarer
Postat av: carro

får jag följa med? :)

2010-09-19 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback