My bones are breaking

Seriöst, jag har ont i kroppen, och jag vet hur jag ska få bukt på det, men jag kan inte. Jag skulle faktiskt behöva ta en heldag shopping, men jag måste ju jobba. Får ta ett snack med chefen om att det faktiskt rör sig om min hälsa!

Skulle vilja lägga en förmögenhet på lägenheten, har fått så mycket inspiration och idéer från semestern, fan om man kunde knäppa med fingrarna och få det fixat! En tanke som jag har måste vi bara förverkliga iaf, skära ut en siluett av ett "konstifierat" träd i mdf, och göra till en kattställning! Typ som den där i rotting från ikea, att det är hyllplan på baksidan, och självklart en platå högst upp där Giza kan sitta o speja! Ni som brukar vara här vet ju hur hon alltid hoppar upp på dörrar och sitter vakt haha:D

Nu ska jag ta och sminka mig ytterst lite, blåsa håret och dra på mig lite kläder, sen är det back2buisness som gäller(Y)




I want it soo bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback