Måndag morgon

Jahaja, helgen gick ju lite väl fort kanske...

En liten recap då, var ju utgång med jobbet i lördags, hade knytkalas hemma hos Johanna där jag höll på att få i mig kyckling av misstag så kunde ju slutat lite kasst. Men jag klarade mig och stoltserade i Singstar istället! Haha, jag älskar skiten! Har inte spelat på typ ett år så det var skönt att känna att man fortfarande kan! Drog vidare mot Himmelstalundshallen och Ladies Night, det första som möter oss inne på arenan är ett Singstar, jag är ju fan inte blyg så jag sliter av mig kappan, springer fram o greppar micken, gjorde ju succée! En av killarna som jobbade där slet upp en kamera och filma alltihop, men till vad vet jag inte... får väl se om nån ser mig och berättar vart jag finns så jag kan länka! Sen körde vi lite hula-hoops på Wii, det var trixigt.... och plötsligt härs en ljuvlig stämma i högtalarna, Andreas Johnsson informerar om att showen snart ska börja!
Blev riktigt positivt överraskad, det var inte alls så töntigt jag tänkt mig, utan fullt av fart, en del rockklassiker blandat med mina ungdomsfavoriter från Backstrret Boys och N'Sync med en triumfierande hyllning till 80-talet som slutspurt. Brolle i 80-talsmundering och dansande till What a feeling var en syn för gudarna! Helt klart bäst var ju Andreas Johnsson, men det var ju ingen nyhet. Gud, snygg är han också! Johanna satt och vrålade brevid mig så fort Brolle kom på storbildskärmen FY FAAN VAD SEXIG HAN ÄR! FY FAAAAN! på sitt gbg-aktiga sätt, haha! Och jag måste nog erkänna att jag blev lite svag för honom med, med kajal och allt! Förut har jag tyckt att han varit skitful och muppig, men han sjunger bättre live än i studio, hur ofta händer det?

Blev lite strul efter showen med att komma hem, men slutade i att en liten gotländsk tös fick åka bmw-koffert haha:D Ja den modellen har ett bra lastutrymme, man får plats med 3 resväskor och en gotlänning, jag ger den fyra rattar!

Igår spenderades dagen med att plöja igenom Asos.com, ska fortsätta lite idag, pundet är ju jättebilligt så tänkte att jag skulle handla lite! Tog en promenad med Maria och Leo längs åbackarna så Zion fick röra på sig ordentligt, såg på Repo Men och käka laxburgare. Hur skönt som helst!

Ska till jobbet om 20 min, så det är väl dags att slänga på lite mascara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback