I love boxes

Just nu är ett stort paket påväg hem till mig från Asos.com!

Har klickat hem 2 klänningar, ett fint linne, ett par stayups, ett midjebälte, en väska (skulle köpt två men den ena fraktades inte utanför UK av nån anledning:/) och en ring, Gustav får sig ett par nya jeans, skor, några bälten och en tuff cardigan. Kundvagnen tömdes av nån anledning när jag skulle betala så jag missade att lägga tillbaka lite skönhetsgrejjer jag kollat på också men det får bli nästa shipping, om pundet fortsätter sjunka så blir det nog en beställning till jul också!

Blir till att lägga upp bilder när jag får grejerna, senast 5 oktober skulle jag ha det, åååh vad jag längtar, lite rädd att ena klänningen ska vara för liten bara, såg nu att modellen på bilden hade samma storlek jag beställt, och hon var lite mer skinny än vad jag är. Jaja, jag får la träna lite mer!



Den här skönheten är bland annat på väg hem till mig!
En härligt stor holdall-weekendväska! Matchar mina nya höststövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback