Getting ready!

Nu fan ska jag ta tag i det här med bloggandet, tycker ju att det är roligt men har inte lagt nån tid på det alls, visst har jag fullt upp med körkortet men det har jag semester ifrån en stund nu, har aldelles för mycket i huvudet för att koncentrera mig. Känns som att det bor en liten cirkus därinne som gör att jag får så mycket huvudbry!

Nu har jag, pinsamt nog, köat för att komma in på Konsum så jag kunde köpa mitt favoritkaffe till min islatte (Gevalia Instant Ekologiskt, 3 tsk, stort glas mjölk o lite sötningsmedel, et voilà!), unnat mig mitt favoritröd Vale (som var precis nygräddat när jag kom in i butiken och doftade underbart), skurit upp en avokado, så nu mumsar jag lite frukost och gör mig redo för att blogga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback