What about a roundabout

Usch jag hatar rondeller.

-Ta det bara lungt, släpp alla pedaler, bilen kan inte dö
-NEJ MEN JAG KAN!

Min körskolelärare måste ha dödslängtan som vågar köra med mig. Usch, fan körde bara massa jobbiga rondeller mitt i morgonrusningen. Några gick bra, några mindre bra, fick beröm för att jag var en problemlösare i trafiken. Men jag tänker och stressar för mycket. Jojo, det kan man lungt säga. Tänka är jag bäst på, jag tänker så långt framåt att jag missar vad som händer här och nu. Skyltar är jävligt lätta att missa... dock satte jag rödljusen som en kung!

Längtar efter mitt kort nu, jag vill inte sitta i körskolebilen mer, jag känner mig sååhääär liten.
Två lektioner till, jag måste fokusera som ett as, köpa nå lugnande att ta så jag inte blir stressad. Hmm. Jag har ju iof mina värktabletter jag fick för mina brutna ryggutskott... de blir man jätteglad av!
Kan ju sätta en femma på att jag kommer stressa så dant på uppkörningen att jag gör urdumma misstag så jag inte klarar det.

Måste hitta en schysst bil att köpa omgående, en rosa clio skulle jag vilja ha men det lär jag ju inte få tag i iförsta taget... men tänk va tufft det vore.... med vita skinnsäten! Drömma kan man ju, får bli bästis med Carros killes grabbgäng som hänger i garaget typ jämt, så kan vi pimpa min bil! Yes vilken plan!


Fattar ni vad tufft? Fast jag är mer för babyrosa men den här var ju tuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback