Vintern är räddad!

Fick ju mitt ena paket i fredags, jackan sitter som ett smäck!

Inte supertjock heller så man kan gå på stan i den och köpa julklappar utan att svettas ihjäl!

Nu längtar jag efter att få julpynta, jag är fan störd i huvet, men det är ju såå mysigt med alla ljus och allt glitter! Tänder ljus hela tiden nu, gör ju höstmörkret lite mer uthärdligt, ska sätta mamma på att ladda upp med lite doftljus från Ikea, hon skulle visst dit en sväng idag, woho! Skulle också behöva det, bara för att komma bort lite, känns knappt att man varit ledig i helgen. Baah och nu ska jag jobba en hel vecka till, eventuellt även uppe i Västerås. Men usch vad skallen är tung. Och Gustav glömde att köpa mjölk igår så det blev inget morgonkaffe för mig, tror jag dör.


Kommentarer
Postat av: Johnnysarah

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback