Tiredness has taken me over

Fy fan, jag är trött jämt nu, jobb hela dagarna, promenader med Zion och plugg hela kvällarna. SÅ skönt det ska bli om jag klarar uppkörningen den 29'e. DÅ kan jag bli människa igen! Om inte så får jag väl gå runt i Zombieland ett tag till.

Blev ju inte bättre av att klockan ringde 6.30 idag, jippie! Har lektion 7.30, behövde verkligen få gå upp lite tidigare så jag kunde vakna i lugn och ro. Igår kom jag på efter att ha snooat i 45 minuter att jag glömt beställa hem pengar åt en kund, fick lite smått panik och försökte ringa jobbet, när jag väl kom fram visade det sig att det var kaos för AK var helt själv, och jag kan lova att det är mycket som ska göras på banken på morgonen! Fick ju slänga i mig lite müsli, kladda på smink fort som fan och försöka blåsas håret torrt samtidigt. Var på jobbet en kvart senare. Shit vilken pers. Hela dan blir ju helt sne, jag är ingen morgonmänniska. Måste få vakna i lugn och ro!

Jaja, nu ska jag kladda på mig lite smink så att min körskolelärare inte blir rädd för mig.


Borde skaffa lite bränna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback