The seeker

Igår var jag värsta blodhunden som spårade upp massa pengar som försvunnit, tog nån timme och kändes som att ögonen skulle börja blöda och att hjärnan skulle koka över, men sen helt plötsligt såg jag det, vart bland alla siffror och nummer det inte stämde. Det är ju så i finansvärlden, massa siffror att hålla i huvudet hela dagarna gör ju att det blir fel ibland, men med mitt snille kan jag återsöka som ingen annan haha:D

Idag har jag varit på jakt efter mitt Asos-paket, och efter att ha pratat med posten har jag nu lokaliserat det till företagscentralen nere vid saltängen, enligt den engelska sida jag kollat på så skulle paketet vara i Örebro... kändes skönt att veta, sen nu när jag kom hem på lunchen hade jag fått en avi. Typiskt. Men det var en påminnelse och jag har fan inte fått nån avi innan.

Dessutom har jag hittat en urtjusig klänning som jag ska klicka hem från H&M, tillsammans med en dundersnygg kavaj till G.

Jag kanske borde bli privatdetektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback