Söndagsbestyr!

Sådärja, då har man fått sig en ordentlig sovmorgon! Ja jag har inte sovit tills nu, men legat på soffan och ätit frukost och sett på Saturday Night Live, mys!

Ska ägna större delen av denna dag till att plugga teori, var längesen jag satt med det så får se om jag kommer ihåg något haha, måste kunna allt baklänges i sömnen sen, vill fan inte behöva göra om provet!

Känner att det tyvärr är lite måsten idag, måste plugga, måste handla, måste fixa hemma. Jaja, känner mig pigg och redo änsålänge.

Ska kolla lite på idéer till arbetsrummet, funderar på att göra om härinne, måla väggarna turkosa och göra en väggmålning av Karl Lagerfeld, sen bara ha svarta och vita möbler, förutom vår "nya" karmstol som vi har vid skrivbordet. Gustav ska bygga ett nytt skrivbord som tar mindre plats och har integrerade högtalare mm. Älskar vårt skrivbord men det är bara för stort, behöver bygga ut klädställningen och effektivisera rummet, vi har för mycket kläder och annat bös just nu! Haha såg inception igår och då pratar de om hur man ser för sitt inre en bild av något som man vill skapa, precis en sån snilleblixt fick jag nu. Måste sätta mig o leka lite med ritningar!

Nej ni, nu måste jag nog sätta mig med pluggeriet!




På tal om Lagerfeld så har jag klickat hem den här tuffingen från Asos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback