Produktiva Evelina

Woho!

Körlektionen gick ASBRA om ni frågar mig! Missa inte en enda skylt och fick inte ett enda motorstopp! Känner mig hur pepp som helst för uppkörningen!

Kom hem rätt skapligt så jag och Zion har varit på en lite längre runda än vi brukar gå på morgonen, var ju sådär behagligt höstligt ute, frisk luft men inte för kallt. Han var superduktig och skällde bara liiite på en liten äcklig hund som han verkar ha en vendetta med. Sen träffa vi en Rysk Bolsoj som han blev jätteintresserad av, kan vara samma hund han lekte med i somras, de är ju inte supervanliga i centrala Norrköping liksom.

Ska strax tralla iväg till jobbet, hoppas dan går lika fort idag som den gjorde igår, tjoff sa det bara. Har kollat lite på tasteline vad jag ska baka för kul till festen, behöver frivilliga kökshjälpredor! Maria och jag ska handla lite mums imorn efter jobbet. Typ sista ghången jag ber henne om hjälp med att åka o handla, sen kommer jag ha eget körkort och bil! Kommer handla varje dag jag svär!

Nej nu ni, nu ska här arbetas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback