Over n'Out

Okej orkar inte skriva så mycket.


Helgen är i stort sett slut. Lekte med Carro igår, blev många sjuka skratt haha, tacos och förundran.

-Vad smakar avokado egentligen?
-Är du dum?!

Idag har varit helt fel, jo jag fick ju lite städat som jag tänkt men inte så mycket som jag velat, när jag gick ut med Zion fick jag tillfällig influensa och mådde skit... Gustav tyckte synd om mig och tyckte att vi skulle göra mat:

-Våfflor!
-Nej mat.
-Om man har grädde och blåbärssylt på våfflorna så det också mat!
-Ja det är ju sant förstås.

Så vi åt våfflor och såg på tv, haha värste fettona i soffan med våffeljärnet på soffbordet, uppdukat med glass, grädde och sylt. Ja men det var ju ekologisk sylt iaf!

Sen badade jag och skulle plugga men somnade efter typ 5 minuter. Blä.

Har inte gått många knop sen dess, blev lite plockmat till kvällsmat, en flaska rött och nya A-team. Haha, den funkade. Vinet gick ner det med. Vintips kommer!

Nu måste jag fan sova. Trött som ett as. Ska slänga i mig lite vitaminer först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback