One down, four to go!

 

Hade bokstavligen världens längsta arbetsdag igår, 10.45-22, kuul! Hade iof möte sista timmarna, men jag hade hellre legat på soffan o pillat mig i naveln...

 

När jag kom hem gjorde vi varm choklad, och eftersom jag var duktig och kokade bönor igår så var jag tvungen att frigöra lite plats i frysen, så vi var helt enkelt tvugna att äta upp bullarna!

 

Koka bönor ja, har haft dessa limabeans/elefantbönor/jätte vitabönor i skafferiet hur länge som helst, så tog mig i kragen och kokade upp dem, blir ju hur mycket som helst och hur billigt som helst om man jämför med att köpa färdiga, nyttigare också eftersom konserveringen bryter ner strukturen i dem. Imorn ska jag ge mig på att koka upp kidneybönorna också, men jag måste ha lite plats i frysen först... står ju iof ett glasspaket därinne och tar en väldans plats! Bönor är hur bra som helst, massa protein, billigt och gott, jag har dem i allt från chiligryta till sallad, mumma!


Oj vad intressenivån sjönk nu. Jaja, håller tummarna på att mitt H&M paket kommer idag, fan jag beställde en ny trenchcoat... tjena den kommer ju vara alldeles för kall att ha nu! Måste helt enkelt hitta en bra varm tröja att ha under!

Jag borde fan få nåt sponsoravtal med ASOS, själv har jag handlat för över 5000 den senaste veckan, men nu har jag fått Anton att drämma iväg en beställning på typ 3000, sen hade jag en kund som jag kom att prata med om sånt så då tipsa jag om sidan och hon blev eld o lågor, sen fråga min chef mig vad det var för jävla hitlersida som jag spenderade alla mina pengar på, så hon lär ju vara fattig idag. Behöver jag säga att jag ÄLSKAR ASOS?! Om nån ska beställa kan ni väl säga till för det var lite skit jag glömde sist....

Oj vad klockan var mycket nu, dags att kleta på sig ansiktet igen och springa till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback