Måndag morgon... again

Sådärja, bara till att rycka upp sig. Jobbar 2 dar nu, sen ledig onsdag och då blir det 4 körlektioner och lunch med Gittan, sen ska jag leka med Maria och Maria! Sen jobbar jag ju iof på lördag men det brukar gå undan, jag måste jobba som en idiot nu för att ha råd med alla prylar jag klickar hem haha!

Har hittat en ny favoritserie: The hard times of RJ Berger på MTV, haha jag doooog! Fan vad man vill vara liten och åka som utbytesstudent till ett High School när man ser den. Jaja, men jag är ju vuxen så jag får göra nåt annat skoj, kanske plugga... ööh nä. Inte nu iaf.

Nu har jag dukat upp med mitt favoritknäcke, surdegsknäcke från pyramidbageriet, hur gott som helst! Till det har jag ost, ägg och kaffe, ska nog avhandla ett RJ avsnitt nu!

Prussiluskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback