It boils down to this

Nu känns det som om jag inte kan få in mer i skallen. Har precis kollat upp gränsvärderna för fortkörning och liknande, satt några timmar igårkväll och bara repeterade, repeterade,repeterade. Men fortfarande gnager tanken att jag ska sitta där med provet framför mig och inte kunna ett smack. Usch blir illamående när jag tänker på det.
Blev ju inte bättre av att Transportstyrelsen ringde igår och berätta att min uppkörning vart dubbelbokad på fredag så jag får köra på tisdag istället. Fan jag ville ju ha kortet i helgen! Innan November. Men men jag vet inte om jag klarar uppkörningen med mina nerver ändå. Har bokat in 2 lektioner till, imorgon och på torsdag så jag bara får köra lite och hålla igång. Jo känns ju sådär att betala de pengarna men vafan. Bara jag får mitt förbannade kort! Gustav sa att han kunde göra ett åt mig annars, ett rosa och glittrigt!

Om en timme ska jag med spårvagnen. Blä. Det ska bli så jävla skönt när det är klart. Nu slutar vi med negativa tankar och säger att YES WE CAN! Haha:D Klart som fan man får godkänt, baah. Jag borde inte vara nervös för det här, teori och sånt lagrar jag hur bra som helst. Det är ju uppkörningen som kommer att ställa till det för mig. Hoppas att jag får typ backa runt ett hörn eller parkera. Kommer ju säkert kräkas ner den stackars inspektören så han tycker nog synd om mig... :P

Nej nu ska jag dricka kaffe och sluta fokusera på det här. Om några timmar ska jag vara godkänd på teorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback