Ingen tid

Den här veckan har varit den längsta på länge, tänk om man vore ledig, då hade man fått mer valuta för pengarna som vi säger på jobbet! Det blir verkligen att kämpa sig igenom denna dag, ikväll blir det bara Gustav, vin, god mat och komaläge på soffan! Helt slut! Imorgon måste vi städa, skulle behöva åka till ingelsta och handla lite, får se om nån har tid och lust med det. Jag har knappt det själv men Zions mat är typ slut så den måste åtgärdas hur som helst, förut låg det en jättebra foderaffär bara 2 kvarter från oss men den har bommat, så nu är det ljura eller ingelsta man kan åka till om man vill ha riktig mat. Köpa sånt de har på Konsum är ju som att köpa färdigmat i frysdisken, visst det funkar men det är fan inte nyttigt i längden.

Börjar jobba om 45 minuter, sitter i bara handduk fortfarande... baah, ska ta o dra på lite eyeliner och gå ut med Zion. Orkar inte. Magen bråkar, har gjort det hela veckan, men det är väl stress, varför kan det inte vara helg idag?

Jaja, på't ba. En sju koppar kaffe till så är jag väl kanske människa igen. Tur att man har sina superprodukter från Clinique, ser ju rätt fräsch ut måste jag säga, med tanke på hur jag känner mig. Måste nog ta en solariesväng imorgon och drömma mig bort till en solstol. Dags att börja räkna ner nu, 6 månader kvar att utstå. Sen ska jag sitta i en flygstol, en skön ljudbok i lurarna, ha en nästintill tom ryggsäck i bagaget, påväg mot Thailand. Där ska jag äventyra och fylla ryggsäcken med allt möjligt onödigt skräp! Woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback