Höstuppladdning

Nu ska jag beställa hem lite Omega-3, har surfat runt lite och hittade på gymgrossisten några superkapslar med typ 75%, de som säljs på Ica brukar ha typ 20%... dessutom är det halvt omöjligt att hitta kapslar som inte är gjorda på grisgelatin, de här var helt logiskt gjorda på fiskgelatin. Blir ju illamående av gris eftersom jag inte äter kött så har inte ätit några kapslar på jättelänge nu, men fisk äter jag ju med jämna mellanrum men inte tillräckligt för att få i mig så mycket o-3 som jag vill. Ska se om de har något annat spännande också! MorEPA heter kapslarna föresten!

Ett tips till er som käkar massa omega-3 tabletter, kolla %-halten, de bör vara över 50-60% för att ge något, annars måste man äta hur många som helst och får även i sig massa utfyllnadsskit!


Här är en länk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback