Evelina: så full av hat

Nu fan får jag rycka upp mig, det är ju fredag! Dessutom vaknade jag med skrikande menssmärtor inatt, halleluljahmoment på den alltså!

Har unnat mig en riktig snoozmorgon i sängen, behövs kan jag lova, men huvudet bankar ändå. Vet inte vad grejjen är. Imorgon ska jag sova som en liten gris iaf, sen blir det soffläge med frukost och tv-serier i nån timme innan vi sätter fart med storstädningen. G har lovat att färga håret på mig också, ska ju fota mig till körkortet på tisdag, måste ju vara snygg!

Nej nu jävlar ska här sättas fart, måste gå till jobbet om 20 min och jag sitter i bara handduk och dricker kaffe, chillpill.




Bilden har inget med texten att göra. Men titta vad mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback