Evelina funderar

Vart i helvete är mitt paket från Asos?!??!?!

Måste nog lugna nerverna med en shoppingrunda efter jobbet. Joråsåatte... Skulle behöva... mjaa, inget speciellt men jag vill hitta något fint, kanske en fin hösttröja... några fina strumpor... köpa hem lite mer vin... You can never have enough.

Nej nu har jag haft min otroligt produktiva lunchrast, varit ute med Zion, käkat två mackor, en banan och druckit en kopp kaffe. Ska ta o kissa lite sen är det bara att cykla tillbaka till jobbet. Är lite säljsugen idag så ska nog dra några konton till. Har ju 1,51% i ränta på både spar och lönekontot, sug på den ni! Sen kommer ni och öppnar konto hos mig!

Aarå, men nu drar jag då, tjapåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback