Dumma Evelina

Gaah!

Fick nån VIP-inbjudan av HM häromdan som jag och Gosia skulle gå på innan jobbet, men man var tvungen att anmäla sig för det var begränsat med platser, Gosia gjorde ju det direkt... Evelina glömde bort... och nu verkar det vara fullt för jag har inte fått nån bekräftelse att jag "står på listan" Jävla skit! Skulle ju få 20% rabatt och frukost, och ni vet u hur mycket jag älskar frukost... och att fynda!

Jaja. Vi får hålla tummarna för att det dimper ner något i mailen idag!

Vi får också hålla tummarna att det går bra på min körlektion idag, sista någonsin förhoppningsvis. Sen på tisdag gäller det. Iih!

Ska ta och hälla i mig kaffe, göra mig lite snygg och sätta fart. Redan torsdag! Veckan har gått undan, börar få lite smått panik över vad jag ska ha på mig i helgen, jag är ju värdinna så vill ju spexa till det lite iaf. Får fundera lite till. Nästa helg ska vi på Bollywood-fest så då kan jag lova en som kommer vara utklädd upp till tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback