Djävulens slott

Smakar kanon!

Har varit en tung dag på jobbet, haft lite kunder som livat upp, tur det! Blev riktig storshopping med Meria förut, så nu har vi massa chirre och annat snask att bjuda på imorgon!

Har fortfarande värsta beslutsångesten över hur jag ska se ut, men men jag har ju lite under ett dygn på mig nu. Tänkte att jag skulle unna mig ett hett bad och smörja mig i lite brun utan sol innan läggdags! Ska hälla i mig det sista av vinet då och fundera lite till på hur jag ska se ut! Man är ju trots allt värdinna!

Nu står Zion och skäller över något, ååh ag blir tokig på honom när han ska vakta så extremt, inte ett ljud får gå förbi obemärkt.

Jo men nu blir det nog baddags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback