Can't wait

Seriöst.

Kört dubbel nu på morgonen, efteråt sa min fina lärare: ja vi kör lite landsväg sen då och så får vi börja snacka uppkörning.

Iih.

Är det så att jag verkligen kommer få mitt körkort nu? Känner mig som 18 igen. Fy fan vad skönt att ha det gjort och slippa sitte på körskolan när man är 40 o skämmas. Läskigt som fan är det dock, tänk om jag klantar till det. Skulle inte förvåna mig. Ska plugga teori varje vaken stund nu. Kanske blogga lite också.

Kollade status på mina ordrar från H&M och Asos, det första kommer nog idag och de andra imorn, jippie på den alltså!

Ska snart sätta mig på cykeln och dra iväg till skolan igen, nervöst nervöst. Måste köpa en bil snarast så jag kan sätta mig och köra i några timmar efter jag fått kortet, bara så jag vänjer mig. Rondeller, det läskigaste som finns, ska jag köra som en kung i! Kan ju inte låta nån åka med mig första tiden bara, fan alla har ju haft sina körkort skitlänge och kommer skratta åt mig för jag kör muppigt.

Jaja nu sticker jag! TjinG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback