Call on me

Mitt nya bankkort ligger här framför mig och ser helt glansigt och fräscht ut... helt oskuldfullt. Det kallar på mig att sätta sprätt på pengar. Men icke! För vet ni vaaad, idag kom ÄNTLIGEN mitt Asos-paket! Waooowiweewa!

Ska kolla lite på Buttericks hemsida dock, köpa nå kul till halloweenfesten. Shit jag vet inte vad jag ska klä ut mig till, funderade på sånt lyckotroll, färga håret rosa, spraya det rakt upp och sen gå omkring naken. Så jävla bäst! Men det blir kanske lite kallt. Har köpt ascoola lösögonframsar jag ska ha iaf. Sen får vi se resten, jag kanske bara klär upp mig till tänderna istället. Köra lite Lady Gaga inspirerat!

Hoppas många dyker upp så det blir lika hög stämning som det brukar vara, ska ta o baka någon god kaka eller tårta, göra bål och massa sånt, mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback