Trainwreck waiting to happen

Usch idag gäller det, jag mår så otroligt dålig. Trycker i mig frukosten trots att illamåendet svänger runt i magen. Jag vill såå gärna klara det på första försöket. Slippa ångesten över att behöva göra om allt. Meria ska följa med som moraliskt stöd. Men jag kommer ju fortfarande sitta i bilen alldeles själv med en främling och vara millimeter ifrån att bajsa på mig. Men nu har jag ju sagt till alla att jag har uppkörning idag så nu måste jag ju klara det, annars får jag ju skämmas o säga: nää asså jag åkte dit på blablabla... och det vore ju jobbigare än att bajsa på sig framför en främling!

Men vafan, kan Lindsey Lohan kan väl jag? Sen tänkte jag försöka undvika heroin i trafiken.

Måste ladda med positiv energi idag, hoppas på många glada kunder så jag slipper tänka på det här. BAAAAAAH ag kan inte sluta tänka på det här!

Sovit SKIT inatt, fan nån av våra grannar tyckte att det var en bra idé att renovera lägenheten kl 24. VAFAN! Nu snackar vi slagborr mot betong! Jag var så jävla pissed, flög upp ur sängen när de för tredje gången körde igång den! Men jag vetifan vem av grannarna det var, oljudet var så högt att det var svårt att höra från vilket håll det kom. Jag kan lova en som ska skriva en ARG lapp och sätta upp i trapphuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback