Taking on Christmas biatches!

Var ledig igår, men ingen vila för det! Förmiddan försvann i rasande fart, städades, promenerades med ZIon och så självklart blev det ett avsnitt Gossip Girl till brunchen! Seriöst, jag älskar Gossip Girl som världens fjortis, jag tror nog innerst inne att det är på riktigt tillomed. O alla vet ju att Serena är min idol så nu höll jag på att dö när jag såg det här avsnittet, faan vad jag längtar tills tisdag då man kan ladda ner nästa! Spännande!
Hur som helst, var på massage hos min gamle skrivbordskamrat Anna, fy fan va hon tryckte o klämde, kändes som huvet skulle sprängas ett tag, har typ träningsvärk idag, hon varnade för det haha! Jag sa ingenting om att jag haft ont i en muskel hela helgen men det var den första hon börja klämma på o grejja, tydligen var den helt full med knutar o skit. Ska tillbaka nästa vecka och klämma mer, min rygg är ju inte den bästa. Sen har jag ju ett presentkort på kinesisk massage nere på Salong Mei Ya, fatta fit for fight jag kommer att va sen!
På väg till Anna passade jag på at svänga förbi stan och inhandla julstjärnor, sånna blommor ni vet, och gissa vilken färg jag köpte:D Daah, rosa såklart! Efter massagen tog jag och storstäda halva lägenheten, skura golv o hade mig, ställde upp blommorna och min nya ROSA julbock jag köpte på Rusta häromdan, man riktigt känner julstämningen komma krypandes! Framåt eftermiddan dök posten upp med en avi om mitt körkort, jippiekayey MF! Frida kom lite senare så vi tog min röda tuffing och hämtade Gustav och sen kortet, wiiie vad skönt att slippa gå runt med passet, fan måste nästan springa till bolaget så jag kan visa upp det!
Väl hemma igen serverades Dufenkrooks(tror jag det heter?) Chili&Choklad-glögg, spetsat med lite rom! Mumma, sen jävlar blev det pepparkaksbak! Tog en förjävla lång tid bara haha, Maria, Martin och Leo dök upp på en fika mitt upp i allt också, så då blev det lite kaffe och pepparkaksdeg! Blev klara med alla delar men missa att dekorera ett torn till slottet, jaja, får se om jag orkar fixa det ikväll, ska sätta ihop allt då iaf, får se hur det blir. Tänkte lyfta upp julgrejjerna ur källaren också, kolla vad som behövs köpas, vet att våra färgade ljusslingor har sett bättre dar:D Mysigt att få upp granen och få lite belysning, det är det bästa med julpyntningen, belysningen som mjukar upp vintermörkret! Sen har jag sett massvis med fina saker jag vill köpa, speciellt på Åhlens, fan vad de har fina saker! Men sen vill jag också ha en liten enbuske utanför dörren, det är supermysigt! Mysmysmys!
Nu i helgen ska jag jobba, sen är det kalas för Lisa som fyller 1 uppe hos syrran, men nästa helg kanske man skulle köra en hel juldag, baka och pyssla, dricka glögg och ha det bra! Nån som vill vara med?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback