Nu kör vi!

Woho, är så jävla pepp!

Igår var en jättebra dag, sålde in 3 konton, firade med att köpa Blossa X, fan fick inte visa leg, nu när jag äntligen har ett värt att visa! Tog en cappucino med G på Waynes, underbart! Sen blev det shopping på stan, inhandlade en jättefin vas, eller lykta är det väl tänkt men jag tänkte godisskål! Bestämde mig i samråd med Gustav att köra en hårdvecka för att sätta fart på fläsket så jag kör en proteinshake + soppa vecka nu och så kör jag varannan dag efter det om jag inte orkar fortsätta. Gustav vet ju hur tjurig jag blir så han ville att jag skulle köra kort och intensivt så att hans lidande blev så kortvarigt som möjligt haha!

Joråsåatte, blev ryckt ur min skönhetssömn nu på morgonen och var tvungen att springa till jobbet en timme tidigare, så blev en express proteinshake, fick gå lite tidigare på lunch eftersom jag inte hann gå ut med Zion imorse, men nu har vi varit ute och pulsat i snön. Har hällt i mig den första soppan och den känns riktigt bra! Mycket bättre med soppa än sånna nutrilettshakear som var det enda som fanns förr.
Ikväll har vi tvätt på schemat, sen ska jag träna lite i vardagsrummet, massa mage o armar ni vet, mina favoriter:D kanske köra lite på motionscykeln! Måste komma igång!

Dags att dra tillbaka till jobbet! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback