Måndag, filmtips inför höstmörkret

Då var det måndag igen, fantastiskt vad fort helgen går!

Hade en riktigt skön dag igår, jag och Zion var på solskenspromenad, invigde min nya mössa från Rut.m.fl. som jag köpte i Stockholm, den ser nästan ut såhär:


Fast min är grå så det matchar jackan bättre döööh.

Hann avverka två filmer, först Get him to the greek, helt underbart störd film, får mig att vilja bli rockstar! Russel Brand i huvudrollen, kolla IMDB här. Den refererad hela tiden till massa annat, t.ex. från Forgetting Sarah Marshall där han är med och ligger med ju S.M., nu i filmen ser han henne på tv och säger: hmm... jag tror jag legat med henne...
Sen är filmen stjärnspäckad med massa kändisar som sig själva, klart mer än sevärd om man inte är för fisförnäm. Ganska grovt språk och snusk i haha! Russel Brand har ju inga begränsningar!

Lite senare såg vi också How to train your dragon, en jättehärlig Dreamworksfilm. Den har jättehögt betyg på IMDB och verkligen ett måste att se om man gillar animerat. Man kan verkligen se att det är främst katter men en del hundar som man utgått ifrån när man gjort drakanimationerna, många saker huvudrollsdraken gör är typiska saker som våra katter gör jämt, haha. Det var lite roligt att se för man känner ju typ: shit har dom studerat Giza innan de gjorde filmen? Det kommer nog alla kattägare känna:)

Nu hinner jag inte skriva mer, plikten kallar. Lite make sen off to work.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback