Inte Ok.

Tänkte att jag skulle ta mitt foto till körkortet idag, men av nån jävla anledning har jag småfinnar i hela nyllet! WTF? Får sminka mig som ett as om det här ska gå vägen! Kommr säkert vara blå om läpparna från blåbärssylten jag har i gröten. Schnyggt.
På tal om inget speciellt så springer Giza efter Lupin och luktar honom i stjärten nu. Försöker tvätta honom ser det ut som. Nu bråkar dom. Mina små trollungar det där. Nu vakna Zion och kom skuttandes ut ur sovrummet för att se vad som står på. Sådärja, nu har man lagt sig tillrätta brevid mamma i soffan. Mys.
Köpte en muttmuff till cykelsadeln igår. Seriöst bästa investeringen på länge, blev alldeles varmt o gottigt i pullan när jag cykla hem!
Nej jag ska väl ge mig på det där projektet med att sminka nyllet. I värsta fall får jag ta det en annan dag haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback