I have a mission

Nej fan nu är det inte kul längre, gått upp massor i vikt så mina kläder stramar på bristningsgränsen. Nu kör vi en runda varannandag-diet fram till julafton! Gick ju bra i våras så nu ska jag inte vara sämre, har en klänning jag vill ha på julfesten om två veckor, den är på tok för liten nu, men då ska den sitta som ett smäck!

Idag äter jag vanligt, 3 mackor på surdegsbröd och en kaffe till frukost, en tacoomelett från gårdagens restar till lunch och sallad till kvällsmat. Imorgon ska jag klara mig på max 500kcal, blir nog proteinshake och grönsaker, sen rullar det så, viktigt är att bara köra en "svältdag" åt gången så att kroppen inte går ner i förbränning. Dricka mycket och gärna få i sig livsmedel som håller förbränningen uppe, starka kryddor och liknande.

Nu ska jag traska tillbaka till jobbet och dunka in några sparkonton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback