D-oh!

Fan ställde mig på vågen imorse, alltså jag visste det ju egentligen... meeen, jag ville inte veta! Som jag slet för mina kilon, gaah, nu ligger de där igen. Har landat på 69. Wtf?


Nu jävla måste jag ta tag i mitt liv! Jag vet att jag alltid säger det, men jag orkar inte.

Har iaf börjat med att äta en riktig gi-frukost med ägg, avokado och ost. Ska försöka hålla mig i skinnet med maten resten av veckan, har ju fullt upp så hinner nog inte träna så mycket mer än att gå ut med Zion.
Men imorn ska jag springa på stan i Stockholm, det lär bränna en del! På söndag ska vi nog kunna klämma in en långpromenad också!

På lördag är det Bollywoodfest, en kollega till Gustav fyller år så hon och en tjej till har slagit ihop till ett stort kalas! Var och handlade lite tyg och paljettband igår, hittade inga bra byxor så ska kolla stockholm, annars får jag ta ett par fula som fanns på Kappahl. Min outfit kommer gå i turkost, guld och svart... mer får ni se på lördag, ska vara ite duktigare med kameran och få med lite bilder på hela outfiten och sminket den här gången!

Inhandlade lite nytt smink igår på tal om det, inte till festen, bara för att, blev ögonskuggan Flamenco och läppennan Royal Pink från Make Up Store. Så idag ska här invigas! Kul med lite nytt så man får känna sig lite fräsch i höstmörkret!

Funderar på att ha en garderobsrensning, frågan är om man ska köra Tradera? Kan ju lägga ut lite här och sen om man inte får bort det ta Tradera. Jag har så mycket kläder jag inte använder!

Det här inlägget blev helt snett haha ingen sammanhängning alls. Jaja, nu ska jag prova mitt nya smink!

Kommentarer
Postat av: Vemundsophie

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback