Bollywood makeup

Fick ingen riktigt bra bild på själva maken men blev jävligt nöjd!

Grundade med en ljus nästan hudfärgad skugga över hela ögat, sen la jag ett lager turkos skugga över själva locket, över globlinjen körde jag min nya mörklila Flamenco, kanten markerade jag lite extra med lite svart som jag suddade in i det lila. På halva locket la jag sen ett rosa skimmer, från inre öonvrån och ut. Målade på en rejäl linje svart eyeliner, grundmålade ögonfransarna lite svart, satte din mina nya favoritfransar från Girls Aloud-kollektionen. Har Cheryl, köpta från Asos. Under ögar tog jag vit kajal, la på ett tjockt lager turkos skugga. Sist men inte minst penslade jag på en blandning av turkost och lila glitter under hela ögat och på locket.

 

Syns jättedåligt på alla bilder jag tog.

Bindin har jag köpt på Indiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback