Wakeup - it's a beautiful morning!

Vaknade i ren och skär panik när solen lyste mig i ögonen imorse, shit jag har försovit mig! Microsekunden senare kom jag på att nää jag är ju leeedig! Och klockan har inte ringt än och den är satt på 8... då är nog klockan 6 nu, mmm sova meeer! Katterna tittade sömndrucket på mig och jag gosade ner mig i sängen igen. Gustavs klocka ringde kvart i åtta så då la vi oss tätt intill och höll varann i handen och snoozade till han var tvngen att gå upp. Skulle iväg på nåt möte med bemanningsföretaget han jobbar på, borde vara tillbaka snart...

Själv har jag dragit mig i sängen med Giza under täcket och hennes lilla huvud på min arm. Hur mysigt som helst! Sen tog jag en dusch och gjorde hårinpackning som jag sitter med nu, passade även på att trimma ögonbrynen och göra en mudmask. Så nu är jag knallblå i nyllet! Sexigt som fan! Leta efter min lilla ask med massa piercings, hittar den inte! Gaah. Hitta en som låg löst i en neccesär men den va inte så fin, jag ska ha nån rosa som jag glömt hur den ser ut... men den vill jag ha i naveln iaf! Får riva ur hela mitt skrotskåp jag har inne i arbetsrummet och se om den är där. Har allt möjligt skit därinne!

Hur som helst! Underbar dag idag, det känner jag i tårna! Ska skriva in mig på körskolan! Gå en långpromenad med Zion i solen och sen leka med Maria! Har skickat ett sms till Gustav om att dra via bagarstugan i knäppingsborg och kolla om de har något gott surdegsbröd till frukosten också, mumma!

Kommentarer
Postat av: Aregina

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback