Veckan som försvann

Happ, nu är det söndag, inte ens många timmar kvar innan det är läggdags!
Får se hur jag mår imorn, imorse mådde jag skit när jag vaknade, riktigt förkyld, nu verkar det ha släppt lite men min mage är ajaj istället. Aldrig får man vara i fred!

Har varit lite duktig idag iaf, målat skohyllan vit. Jag vet, totalt imponerande. Har ju satt upp en hylla över ytterdörren också, ja häromdan alltså, allt för att få mer plats till mina skor haha:D Är lite inne på vitt och shabby chic nu så jag satt och försökte visualisera om vardagsrummet förut. Aldrig kan man vara nöjd! Har en gammal sekatär från min farmors barnhem hemma hos mamma, tänkte om man slipa ner den och måla om lite vitt och fint och sätter den i vardagsrummet på kortväggen, få lite mer romantiskt och mjukt därinne, är ganska hårda linjer o så nu. Behövs lite uppmjukning! Så får vi ännu mer förvaring! Seriöst det är det värsta som finns när man inte har plats att förvara sina prylar.

Jag skulle behöva en större lägenhet tror jag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback