Torsdagsavrundning

Haft en bra dag på jobbet idag, fullt upp att göra så tiden flög förbi. Städade lite hemma när jag kom hem, sen bar det av på en långpromenad runt åbackarna med Frida. Skönt! Det tyckte Zion också, få röra på sig och sniffa på massa tjejkiss... blä.

Har ställt fram lite ost på temperering, ska röra ihop lite tacos och glida ner i soffan som ett annat fetto! Sköööönt! Se lite Gossip Girl, kanske plugga lite teori och glo lite på tv. Gustav är hemma om två timmar så jag får passa på att njuta av min egentid. Blir nog ett glas vitt till maten. Hade hellre kört rött men det har jag inget:/ Dagens i-landsproblem.

Fan jag har helt stört dålig blodcirkulation i händerna, är precis iskall och stel om högerhanden. Gör typ ont att skriva:/

Jaja, nu var det Evelinatid ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback