Torsdag: so help me god

Igår när jag gick från jobbet var det totalt kaos. Totalt. Hoppade tillomed in en stund extra efter jag stämplat ut och körde lite i huvudkassan för att underlätta för de stackarna som slet i kassan. Hur mycket folk som helst och vi var underbemannade, underbart. Hoppas att det lugnat sig lite idag, men vet inte om jag vågar hoppas på det. Man blir så stressad och känner sig otillräcklig. Är det lugnt nu på morgonen ska jag nog förbereda lite ballonger och godis att ha i kundutrymmet. Så blir folk lite glada iaf!

Ikväll är det marknadsafton på stan, ska nog lura med mig nån och gå en liten sväng iaf, brukar ju alltid finnas nåt trevligt erbjudande man kan ta del av! Var en sväng igår på stan men blev aldrig av att jag köpte mig något, tycker att jag ska unna mig något faktiskt. Gustav gick lös inne på H&M och fick med sig ny kavaj, skjorta och en snygg t-shirt hem. Killen har fetisch på kavajer!

NU blir det lite sminkning hörreni, sen off to work again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback