Tisdag: jag känner varje muskel

Håhåjaja, är helt sleten i kroppen. Skulle kunna sova hela dan! Menmen, när musklerna är trötta bränner de mer energi för att orka med! Tror jag överstrecha min pajade muskel också, gör konstant ont nu, fy fan alsrig får man vara i fred! Baah! Jag som vill ut och springa. Nu imorse blev det bara promenad, kroppen och huvudet kändes alldeles för tungt, typ nästan lite bakis! Kan det ha något med de där baileyspralinerna igår att göra?

Hur som helst, lång dag idag, inte hemma förns typ 22.... jippie! Då blir det nog sova direkt, jobbar öppning imorn, skönt det... komma hem lite skapligt! Gustav är ledig också så jag har bokat tvättstugan åt honom, sen ska vi nog ha lite kalas för Zion som fyller år idag!

Fan vad trött jag är, ska hälla i mig massvis med kaffe nu och försöka sminka mig, är ju helt torr och fjällig i nyllet så borde ju köra utan smink... men jag känner mig så naken då!

Prussilusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback