Sweet Saturday

Jobbelijobb idag då, jippie på den alltså! Var totalt kaos igår så antingen är det lika dant idag eller helt stendött för att var hos oss igår! Var tydligen nåt pådrag på stan igår också vilket kan ha dragit folk, tog en runda efter jobbet och köpte lite onödigt skit haha, typ ett par tights i lycra från MQ och ett konstigt halsband, det kanske åker tillbaka, kändes inte helt 100. Sen blev det två par strumpbyxor på BikBok, var 2för1 så passade på att köpa et tpar bredrandiga och ett par med typ leopardmönster fäst helsvarta, ööh hur förklarar man. Ja alltså tänk som spetstights fast med leopardfläckar typ... jaja kommer nog bli skitsnyggt till nån fest i sommar! Kan skicka dem till Lena Jolton annars! Bruden i kassan körde stenhård merförsäljning så jag fick även 2 paket hårsnoddar för 19kr. Bra skit! De försvinner alltid när man har två små busiga katter. Jag tror de har en tofsgömma härhemma nånstans!

Jahaja, ska ta och hälla i mig sista kaffet och måla på mitt vackra ansikte, nu har jag nyvaken och pluffsig i hela nyllet-looken.

Hoppas dan går fort! Måste plugga lite teori och såntdär, sen köpte jag ju en flarra Gallo Family Zinfandel igår, fuck you Frida som gjort mig beroende av skiten! Så blir lite gott vin till maten, bra där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback