Sommaren är på gång!

Helt hoppslöst att försöka få en bra bild på honom när man hittar en mysig plats att ta kort på. Hundskrället ville ju bara springa runt och busa som en annan dåre!

 

Katterna har hittat sin plats i solen! När Giza sitter självmant på balkongen, då är det i stort sett sommar! Hon ska ju bara ligga på elementet i sovrummet eller intryckt vid min mage under täcket annars.

 

Jag fattar fortfarande inte att det redan är MAJ! Helstört, det kan ju jättegärna vara det här vädret, men bara vara mars... Jag känner mig skitstressad. Vet inte om det kommer bli nåt tjejvättern, känns tråkigt men samtidigt är det ett enormt stressmoment, måste hinna köra massa konditionsträning ju!

Dessutom har jag lovat mig själv att ta tag i mitt körkort, och när skolorna slutar lär det ju vara proppat med finniga ungdomar som ska ta sina också. Träffa Gittan häromdan när jag var ute med Zion, hon tjata lite på mig så nu måste jag ta tag i det. Men hur fan ska jag hinna allt? Om vi anmäler oss måste jag cykelträna varje dag, jag jobbar ju hela tiden sen ska jag hinna med körlektioner och teoriplugg. Fy fan. Tungt alltså. Och ekonomiskt tungt också. Vi räkna lite på cykelsemestern igår, kommer ju gå minst 10000 per person till det. Jaja, vi har ju personallån haha!:D Skönt som fan o ha körkortet ju. Ha det överstökat. Tror lite att min stress ligger i allt som händer i mitt liv nu, inget är officiellt än så håller det för mig själv en stund till. Men det är stort, för mig iaf.

Fan nu blev jag helt matt i kroppen när jag tänker på allt det här. Skulle inte bytt bort min lediga dag idag... Är ledig på onsdag iof så det är ju skönt, jobba två dar, ledig en, jobba två, ledig två. Kommer nog gå fort! Fast jag vill inte att det ska gå fort, jag vill ha tid att tänka! Gaah! FAN! Kanske ska leka med Maria på onsdag. Men jag måste nog springa upp till Gittan och skriva in mig. Så har jag det gjort!

Choppchopp!

Kommentarer
Postat av: carrobarro

vi kan cykla ihop :D jag vill med bli vältränad!

2010-05-03 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback